A trecut deja o jumatate de an de cind sintem cetateni ai Uniunii Europene si prea multe nu s-au schimbat in viata noastra de zi cu zi. Ca de exemplu, respectul pe care comerciantii si institutiile statului ni-l datoreaza in calitate de consumatori si contribuabili. Nicoleta Bratu poate confirma toate acestea. Ea a fost, saptamina trecuta, "victima" unei asemenea atitudini sfidatoare. Concret, Nicoleta Bratu a cumparat, in data de 26 iunie, iaurt "Panda" dietetic de la magazinul "Risk" din Piata Concordiei. Ajunsa acasa, stupoare, desi in termen, produsul prezenta modificari vizibile a proprietatilor fizico - chimice si organoleptice. Indignata, a incercat sa reclame acest lucru autoritatilor. Fara succes, insa. "In ziua de 26 iunie ora 15.00, am mers la Directia Sanitar Veterinara din Vidin pentru a reclama calitatea si a se lua probe dintr-un produs, respectiv iaurt "Panda", cumparat de la Magazinul "Risk" din Piata Concordiei. Ajunsa acolo, primul lucru care mi s-a cerut a fost buletinul de analiza si, pentru ca nu aveam, mi s-a spus sa merg la Circumscriptia de la Piata Mare. Pentru ca era deja prea tirziu, am aminat pentru a doua zi dimineata. La Piata Mare insa, uluitor, nu am fost primita, recomandindu-mi-se sa merg mai intii la Vidin, la laborator, pentru probe. Din punctul meu de vedere nu e vorba de o problema a producatorului, pentru ca sint o consumatoare fidela a acestui produs, ci strict a comerciantului, pentru modul de depozitare. In plus, o alta problema de care m-am lovit a fost lipsa bonului fiscal. Nu am primit niciodata bon fiscal din acest magazin, in care merg deseori la cumparaturi, nici nu cred ca au casa de marcat. Totusi, nimic din ce m-a deranjat initial, nu mai conteaza avind in vedere felul in care specialistii veterinari au inteles sa ma ajute. Este inadmisibil cum am fost tratata si sint indignata de modul in care functionarii, platiti