Guvernul va aloca 150 de milioane euro, din fonduri europene, pentru promovarea externă a brandului România şi pentru susţinerea centrelor de informare din judeţe. Ministerul Pentru IMM-uri, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale va prezenta săptămâna viitoare varianta finală a master-planului pe turism, elaborat împreună cu specialişti ai Organizaţiei Mondiale a Turismului (OMT).
Conform declaraţiilor secretarului de stat pentru turism, Lucia Morariu, principalele pieţe identificate ca având potenţial pentru atragerea de turişti sunt Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Rusia, SUA şi Italia. Analiza a evidenţiat şi câteva pieţe secundare, printre care, Belgia, Olanda, Suedia şi China.
Pe plan intern, cel mai promovat sector va fi turismul de afaceri. (A.N.)
Guvernul va aloca 150 de milioane euro, din fonduri europene, pentru promovarea externă a brandului România şi pentru susţinerea centrelor de informare din judeţe. Ministerul Pentru IMM-uri, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale va prezenta săptămâna viitoare varianta finală a master-planului pe turism, elaborat împreună cu specialişti ai Organizaţiei Mondiale a Turismului (OMT).
Conform declaraţiilor secretarului de stat pentru turism, Lucia Morariu, principalele pieţe identificate ca având potenţial pentru atragerea de turişti sunt Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Rusia, SUA şi Italia. Analiza a evidenţiat şi câteva pieţe secundare, printre care, Belgia, Olanda, Suedia şi China.
Pe plan intern, cel mai promovat sector va fi turismul de afaceri. (A.N.)