Daca ar avea un CV, managementul si marketing-ul ar fi trecute atat la sectiunea profesiei, cat si la cea a hobby-urilor. La 39 ani, Catalin Anghel, director de marketing la Romstal, e un autodidact devenit profesionist, care rivalizeaza cu bibliotecile u
Catalin Anghel, director de marketing la Romstal, nu are un CV, pentru ca, spune el, nu a fost niciodata pus in situatia de a-si face unul. A terminat Politehnica, sectia TCM (masini unelte), pentru ca voia sa fie inginer, dupa cum "cerea tara" si asta a si facut. Dupa ce a refuzat sa ramana cadru universitar la Bucuresti, neplacandu-i capitala, s-a intors la Targoviste, orasul natal si s-a angajat la UPET, una dintre cele mai mari intreprinderi de utilaj petrolier la vremea respectiva.
"Am lucrat mult in proiectare si mi-a placut", spune el. Dar cariera de inginer proiectant in masini unelte (opt ani) s-a incheiat odata cu restructurarea din 1993. Moment in care Anghel a vazut un anunt despre infiintarea unui departament de marketing in aceeasi intreprindere si a profitat de ocazie.
"Era unul din domeniile pe care le studiam individual, imi placeau conceptele de marketing si management, pentru ca erau oarecum straine in perioada comunista si eram un fel de autodidact". Acestia au fost primii pasi in marketing. In advertising (unde a fost racolat de agentia ARS din Ploiesti) a inceput de la comunicarea business to business, pentru ca venea dintr-un domeniu industrial.
Desi pe atunci, cand piata de comunicare abia se maturiza, mult mai suculente erau specializarile in domeniul "business to consumer", pentru branduri mari.
Dar tocmai aceasta latura mai provocatoare l-a atras pe fostul inginer. "In advertising am facut insa destul de putin parte de comunicare, cat mai ales management de comunicare. De la organizare de departamente specializate pe creatie la administrare de