Noul Fiat 500, un remake al automobilului-emblema pentru Fiat din anii '50-'60, va fi comercializat in Romania incepand din luna ianuarie a anului viitor.
Cel mai probabil, pretul va fi de 9.500 de euro. Pretul este cu 1.000 de euro mai mic decat cel din Italia, dar echiparea de baza va fi mai saraca. "Pana in momentul lansarii au fost inregistrate la nivel global 25.000 de comenzi pentru noul Fiat 500. Pentru primul an estimam vanzari de pana la 120.000 de unitati", a declarat ieri Luca de Meo (foto), directorul marcii Fiat in cadrul conferintei de presa de la Torino, organizata dupa lansarea oficiala a noului model. In Romania nu au fost
inregistrate comenzi ferme in special din cauza faptului ca pretul nu a fost comunicat pana la momentul lansarii, insa au fost peste 100 de clienti interesati de model.
Cu o lungime de 3,55 m, o latime de 1,65 m, o inaltime de 1,49 m si un portbagaj de 185 litri, noul 500 se incadreaza in limitele clasei mini. Gama propulsoarelor va contine doua motoare pe benzina, de 1,2 litri/69 CP si 1,4 litri/100 CP si un diesel de 1,3 litri Multijet de 75 CP, care in prezent echipeaza si modelul Grande Punto.
Platforma lui Fiat 500 a fost dezvoltata in colaborare cu Ford Motor Company si va fi utilizata si pentru generatia viitoare a modelului Ford Ka. Noul Fiat 500 a fost proiectat la Centro Stile Fiat si va fi fabricat la uzina Tichy din Polonia. Noul Fiat 500, un remake al automobilului-emblema pentru Fiat din anii '50-'60, va fi comercializat in Romania incepand din luna ianuarie a anului viitor.
Cel mai probabil, pretul va fi de 9.500 de euro. Pretul este cu 1.000 de euro mai mic decat cel din Italia, dar echiparea de baza va fi mai saraca. "Pana in momentul lansarii au fost inregistrate la nivel global 25.000 de comenzi pentru noul Fiat 500. Pentru primul an estimam vanzari de pana la 120.000 de unit