'Tractorul' a murit, traiasca zona rezidentiala! Pe scurt, cam asta ar fi ultima afacere incheiata de AVAS. Ani de zile, statul, ca proprietar, ca si consiliile de administratie n-au facut decat sa prabuseasca temeinic uzina, ajutoarele financiare scoase din vistieria tarii de teama miscarii sindicale neavand alt rost decat sa o tina pe taisul falimentului, nu sa o revitalizeze. Pana acum, in 2007, cand restrictiile U.E. au inchis robinetul bugetar. 'Tractorul' nu a murit pentru ca n-ar fi putut 'Tractorul' a murit, traiasca zona rezidentiala! Pe scurt, cam asta ar fi ultima afacere incheiata de AVAS. Ani de zile, statul, ca proprietar, ca si consiliile de administratie n-au facut decat sa prabuseasca temeinic uzina, ajutoarele financiare scoase din vistieria tarii de teama miscarii sindicale neavand alt rost decat sa o tina pe taisul falimentului, nu sa o revitalizeze. Pana acum, in 2007, cand restrictiile U.E. au inchis robinetul bugetar. 'Tractorul' nu a murit pentru ca n-ar fi putut
'Tractorul' a murit, traiasca zona rezidentiala! Pe scurt, cam asta ar fi ultima afacere incheiata de AVAS. Ani de zile, statul, ca proprietar, ca si consiliile de administratie n-au facut decat sa prabuseasca temeinic uzina, ajutoarele financiare scoase din vistieria tarii de teama miscarii sindicale neavand alt rost decat sa o tina pe taisul falimentului, nu sa o revitalizeze. Pana acum, in 2007, cand restrictiile U.E. au inchis robinetul bugetar. 'Tractorul' nu a murit pentru ca n-ar fi putut fi salvat. Agricultura romaneasca duce o acuta lipsa de utilaje. Inca se lucreaza cu plugul cu boi, se praseste cu sapa, se recolteaza cu coasa.
Sigur micii fermieri, abia ducandu-si zilele, n-au nevoie de vechiul UTOS 650, de tractoare mari nefiabile si scumpe, ci de masini mici, mobile, accesibile, usor de intretinut. Timp de 17 ani, in loc sa verse saci de bani intr-o gaura neagra