Foto: Cotidianul
Numai in cadrul expozitiei de aeronave de la Paris, Boeing a primit o comanda de 50 de aeronave de la International Lease Finance Corps, una dintre cele mai mari companii de leasing care finanteaza aeronave.
Primii care vor intra in posesia aeronavei sint insa japonezii de la Japan’s All Nippon Airways, recompensati astfel pentru ca au comandat 50 de avioane.
Primul model dupa 777 din 1995, 787 Dreamliner, este realizat in primul rind din materiale moderne, precum fibra din carbon, fiind, potrivit producatorului extrem de fiabil. Americanii de la Boeing vor astfel sa contracareze ofensiva AirBus, care va lansa in curind modelul A 380. Foto: Cotidianul
Numai in cadrul expozitiei de aeronave de la Paris, Boeing a primit o comanda de 50 de aeronave de la International Lease Finance Corps, una dintre cele mai mari companii de leasing care finanteaza aeronave.
Primii care vor intra in posesia aeronavei sint insa japonezii de la Japan’s All Nippon Airways, recompensati astfel pentru ca au comandat 50 de avioane.
Primul model dupa 777 din 1995, 787 Dreamliner, este realizat in primul rind din materiale moderne, precum fibra din carbon, fiind, potrivit producatorului extrem de fiabil. Americanii de la Boeing vor astfel sa contracareze ofensiva AirBus, care va lansa in curind modelul A 380.