Valoarea de achizitie a clipurilor publicitare ale fostei Autoritati pentru Turism a fost majorata cu 800.000 euro la cererea vicepresedintelui de atunci al institutiei, Livia Sima, fara documente justificative, contractul fiind atribuit unei firme care ceruse de 3,4 ori mai mult decat alt ofertant. Concluziile rezulta din cercetarile efectuate, in luna iunie, de inspectorii Departamentului de Control al Guvernului (DCG), condus de secretarul de stat Emanoil Negut, la Ministerul pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale, care a preluat atributiile fostei Autoritati Nationale pentru Turism (ANT). Primul contract, pentru care au concurat trei companii de publicitate (Smart Advertising Bucuresti, Mercury Promotions Ploiesti si Ars Advertising Ploiesti), a fost atribuit firmei Smart Advertising, care a oferit un pret de 3,4 ori mai mare decat oferta cu pretul cel mai scazut. Valoarea achizitiei estimate initial la un milion de euro, a fost modificata la cererea vicepresedintelui ANT de atunci, Livia Sima, la 1,8 mil. euro. "Valoarea achizitiei a fost modificata in mod arbitrar, fara o fundamentare riguroasa. Am pus intrebarea doamnei Motorga (director al Departamentului de Promovare al ANT - n.r.) care e explicatia pentru existenta celor doua note cu doua sume diferite, iar dumneaei a zis ca a fost facuta la solicitarea verbala a doamnei Sima", a declarat secretarul de stat Emanoil Negut. Fostul vicepresedinte al ANT Livia Sima, a declarat ca suma a fost majorata la cererea directoarei Cristina Motorga si ca, personal, nu are nicio vina in acest caz. Valoarea de achizitie a clipurilor publicitare ale fostei Autoritati pentru Turism a fost majorata cu 800.000 euro la cererea vicepresedintelui de atunci al institutiei, Livia Sima, fara documente justificative, contractul fiind atribuit unei firme care ceruse de 3,4 ori mai mult decat al