Peste 150.000 de litri de bere au baut timisorenii la festivalul care a monopolizat atentia localnicilor la sfarsitul saptamanii trecute
Festivalul berii Timisoreana a tinut capul de afis al manifestarilor organizate in orasul de pe Bega in acest week-end. Peste 100.000 de timisoreni au participat, timp de doua zile, la sarbatoarea celei mai gustoase beri din lume, dupa ce un juriu din Australia a plasat licoarea fabricata in Timisoara pe primul loc in clasamentul mondial al berilor blonde.
"Ambitia Timisoreana este sa demonstreze ca adevaratele valori, cele pe care le pretuiesc oamenii obisnuiti, castiga acum ca si in trecut, chiar si in lumea berii.
Vom duce mai departe povestea acestor valori, le vom da un glas mai puternic. Ceea ce face diferenta, dincolo de puterea creativa si de gandire strategica, a fost entuziasmul, dedicarea si coeziunea echipei, demonstrate in procesul de pitch.
Suntem incantati de perspectiva ca oamenii sa inteleaga acest mesaj publicitar al Timisoreana", a spus senior brand managerul Timisoreana, Mihai Barsan, in momentul in care a lansat noua editie a festivalului berii din orasul de pe Bega. Acest concept face ca aceasta campanie integrata cu caracter national sa fie una cu adevarat speciala.
"Serbarile Timisoreana au reusit sa fie mai mult decat un festival de bere. Aici s-a spus povestea primei beri romanesti, cu maestrul berar, un fierar, un olar, un dogar si un agricultor. Au readus atmosfera secolului XVIII in spatiul serbarilor Timisoreana si au ilustrat etapele de producere a berii in acele timpuri in cadrul unei reproduceri simbolice a primei fabrici de bere Timisoreana.
Decorul festivalului reprezinta un document al acelor timpuri, lo-catia redand atmosfera anului 1718", a mai mentionat Barsan.
In acest an, berarii timisoreni spun ca s-au consumat pest