Cosmote a lansat marti serviciul “Contacteaza-ma”, care permite utilizatorilor cartelei Cosmote sa trimita o singura notificare gratuita pe zi, catre orice utilizator Cosmote, prin care expeditorul solicita sa fie contactat, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
Serviciul este accesibil pe intreg teritoriul tarii si nu implica o activare prealabila, fiind oferit fara costuri suplimentare pentru toti utilizatorii de servicii preplatite Cosmote.
Gratie noului serviciu, utilizatorii pot lua legatura cu prietenii chiar si atunci cand nu au suficient credit pentru a efectua un apel.
Modul de utilizare este unul simplificat, trimiterea notificarii fiind realizata printr-un apel la numarul *111*076xxxxxxx#, unde 076xxxxxxx este numarul Cosmote al destinatarului.
Astfel, cel caruia ii este adresata aceasta notificare va primi un mesaj text prin care este anuntat ca expeditorul doreste sa fie sunat. Clientii cartelei Cosmote pot utiliza acest serviciu numai in perioada de valabilitate a contului, cand nu mai au credit suficient pentru a realiza un apel.
Cosmote Romania a ajuns la o cota de piata de circa 10% la finele primului trimestru al anului 2007. Compania a anuntat in luna aprilie depasirea pragului de doua milioane de utilizatori. In primul trimestru al acestui an, Cosmote Romania a inregistrat pierderi nete de 18,6 milioane de euro, in scadere cu 2,4% fata de perioada similara a anului trecut..
In primele trei luni din 2006, compania raporta pierderi de 19,1 milioane de euro.
Cosmote a lansat marti serviciul “Contacteaza-ma”, care permite utilizatorilor cartelei Cosmote sa trimita o singura notificare gratuita pe zi, catre orice utilizator Cosmote, prin care expeditorul solicita sa fie contactat, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
Serviciul este accesibil