Romania va avea un nou brand de promovare a ofertei sale turistice, care sa-l inlocuiasca pe cel actual, "Romania, mereu surprinzatoare" cel mai devreme intr-un an si jumatate, a declarat ieri, pentru "Adevarul", Lucia Morariu, secretar de stat pe probleme de turism.
"In prima faza, in toamna acestui an, vom scoate la concurs solutia si sistemul de acces prin internet, pentru ca populatia si mediul de afaceri sa poata sa-si spuna cuvantul in acest sens", spune Lucia Morariu. Urmeaza ca in primavara anului viitor sa fie lansata licitatia internationala pentru conceperea brandului de tara si sustinerea acestuia.
Actualul brand de tara este considerat de specialisti ca fiind destul de vag si neconcludent. "Echipa noastra a avut o reactie critica la sloganul actual al turismului romanesc - «Simply Surprising» -, pentru ca el nu comunica esenta Romaniei pentru potentialii vizitatori.
Totusi, toti au comentat cat de surprinsi au fost de faptul ca asteptarile lor despre tara au fost mult depasite", a declarat ieri Richard Batchelor, seful echipei Organizatiei Internationale a Turismului pentru realizarea Master Planului pentru dezvoltarea Turismului.
Acesta spune ca astfel "provocarea cu care se confrunta turismul romanesc este sa arate lumii intregi cat de multe lucruri bune si experiente poate oferi".
Pentru realizarea brandului Romaniei turistice si pentru promovarea lui, potrivit secretarului de stat, tara noas-tra va primi de la UE in urmatorii ani circa 150 milioane de euro, la care se adauga alte 650 milioane de euro care vor fi disponibile pentru promovarea pe plan local si pentru infiintarea centrelor de informare turistica.
6integral in Adevarul
Romania va avea un nou brand de promovare a ofertei sale turistice, care sa-l inlocuiasca pe cel actual, "Romania, mereu surprinzatoare" cel mai devreme