- Diverse - nr. 133 / 11 Iulie, 2007 A fost nevoie de un accident de circulatie, generat de fumul gros care venea de la o miriste incendiata, accident in care si-a pierdut viata o persoana, si altele au fost ranite, intr-un carambol in care au fost implicate zeci de autoturisme, pentru ca, in sfarsit, ministrul de Interne si al Administratiei, Cristian David, sa ajunga la concluzia ca o vina in gestionarea acestui caz, o au si politistii. In consecinta, imediat dupa eveniment, care s-a produs vineri spre sambata, ministrul i-a demis pe cei doi comisari-sefi de politie responsabili fiecare cu felia sa de circulatie rutiera, respectiv pe seful Directiei Politiei Rutiere si pe seful Directiei Politiei Autostrazi pentru " management necorespunzator al resurselor umane si logistice, pentru abordarea superficiala a accidentului", cei doi fiind acuzati ca, prin atitudinea avuta, au pus in pericol siguranta traficului. Interesant ca, desi incendierea miristii a fost anuntata Politiei, nu s-a intervenit in nici un fel, lasand ca lucrurile sa se deruleze de la sine, urmarea fiind ca fumul gros a redus vizibilitatea la zero, si de aici, pana la dezastrul de pe autostrada A2, n-a mai fost decat un pas. De fapt, nu este pentru prima data cand evenimentele de pe o sosea nu sunt gestionate corespunzator din simplul motiv ca politistii de la Rutiera nu au pregatirea necesara in domeniu. Se intampla ca, fiind prezenti la un accident, unii agenti de circulatie sa nu cunoasca prioritatile care le revin in acel moment, "uitand" de ocrotirea vietii, a salvarii celor implicati in accident, de conservarea probelor, de protejarea celorlalti participanti la trafic, ca si a persoanelor, care, de regula in asemenea situatii, se aduna in numar mare in locul respectiv, de fluidizarea traficului etc., eu insumi fiind martor la un caz in care chiar un agent, in loc sa conserve probele, dirija cir