Anunţarea căştigătorului licitaţiei pentru refacerea principalelor căi de rulare din Arad a scos la iveală o serie de interese obscure in care este implicată municipalitatea, in frunte cu primarul Falcă. Miza? O afacere de doar... 39 milioane de euro, bani pe care municipalitatea ii imprumută de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare.
Anunţarea căştigătorului licitaţiei pentru refacerea principalelor căi de rulare din Arad a scos la iveală o serie de interese obscure in care este implicată municipalitatea, in frunte cu primarul Falcă. Miza? O afacere de doar... 39 milioane de euro, bani pe care municipalitatea ii imprumută de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare.
Cu două săptămăni inainte de anunţarea căştigătorului licitaţiei, la 22 iunie, am fost contactaţi la redacţie de avocatul Florin Kovacs care, prin plăngerea prealabilă trimisă mai multor instituţii importante ale statului, atrăgea atenţia asupra unor amănunte interesante legate de atribuirea lucrării viitorului antreprenor: "Prin prezenta plăngere prealabilă vă solicităm ca in termen de zece zile de la primirea prezentei să procedaţi la indeplinirea tuturor formalităţilor prevăzute de OG 34/2006 in vederea atribuirii către asociaţia noastră a contractului de execuţie a lucrărilor «Proiectului de Transport Urban Arad» ca urmare a prezentării ofertei celei mai avantajoase şi implicit a adjudecării contractului prin licitaţie de oferte" - spunea avocatul in inscrisul inaintat primarului municipiului Arad.
Cabinetul avocatului Florin Kovacs, din Timişoara, reprezintă un grup de patru firme care s-au asociat in vederea adjudecării licitaţiei pentru proiectul BERD: Grupul de firme Martin Rose (Germania), Elektroline (Cehia), Confort SA (Timişoara) şi Drumuri Municipale Timişoara.
La licitaţie au participat firmele Spiel Ra