103 turisti care au ales Egiptul, blocati pe "Henri Coanda"
Ministerul Transporturilor nu a avut nicio reactie
Desi ne-o planificam din timp, vacanta nu se ridica intotdeauna la inaltimea asteptarilor noastre. Cautarile pe Internet, vizitele la agentiile de turism, discutiile preliminare cu operatorii se soldeaza adesea cu dezamagiri profunde, legate de cele mai multe ori de transportul pana la destinatia aleasa.
Neplacerile apar pe tot parcursul demersurilor noastre. Atunci cand consideram ca totul este aranjat si putem rasufla usurati, ne regasim in situatia de a astepta ore in sir ca sa ne urcam in mijlocul de transport prevazut in contract (daca avem acest noroc) si sa ajungem la hotelul ales. Asa cum am spus, nu intotdeauna se intampla acest lucru, si exemplele sunt multiple.
Cel mai recent eveniment este legat de dezamagirea produsa celor 103 turisti care au ales sa-si petreaca sejurul in Egipt. Au contactat agentia, au semnat contractul si au ajuns pe Aeroportul Henri Coanda. De-acolo a inceput calvarul. Dupa mai bine de sase ore de asteptare in incinta aeroportului, au ajuns la concluzia ca Memphis Air, compania aeriana care trebuia sa-i duca la destinatie, nu va veni curand. Turistii au fost cazati la un hotel ales de agentia de turism cu care au incheiat contractul...
Intarziere de aproape 12 ore
Aeronava asteptata apartine companiei egiptene Air Memphis si trebuia sa decoleze la ora 21,45 a zilei de 9 iulie, dar, potrivit reprezentantilor aeroportului, a aterizat la ora 7,51 a zilei de ieri, venind din Sharm El Sheikh. Cei 103 pasageri au decolat abia ieri in jurul orei 9,31.
Contactat telefonic, directorul de marketing al aeroportului, Valentin Iordache, ne-a declarat ca vina pentru aceasta intarziere apartine in exclusivitate agentiei de turism cu care s-au incheiat contractele, precum si com