Cu toate că maşinile produse în China au o prestaţie slabă la fiecare test de siguranţă organizat în Europa, vânzările acestora din România nu par afectate de rezultate. Afacerile comercianţilor români de maşini produse în ţara Marelui Zid vor ajunge, în acest an, la peste 24 de milioane de euro. Cel puţin acestea sunt estimările companiilor care importă vehicule produse de uzine cu nume care pentru un român sună extrem de ciudat. Numărul de maşini chinezeşti vâ
Cu toate că maşinile produse în China au o prestaţie slabă la fiecare test de siguranţă organizat în Europa, vânzările acestora din România nu par afectate de rezultate.
Afacerile comercianţilor români de maşini produse în ţara Marelui Zid vor ajunge, în acest an, la peste 24 de milioane de euro. Cel puţin acestea sunt estimările companiilor care importă vehicule produse de uzine cu nume care pentru un român sună extrem de ciudat. Numărul de maşini chinezeşti vândute în România creşte de la o lună la alta, în ciuda rezultatelor slabe relevate în timpul testelor de siguranţă, realizate de instituţii din Europa sau America.
"Importatorul Alexandros Motors a vândut până în prezent 120 de automobile Hover" ->
Recent, nemţii de la ADAC (Automobil Clubul German) au dat publicităţii rezultatele testării unui vehicul produs de compania chineză Brilliance Jinbei pentru piaţa europeană. Inginerii germani au notat Modelul BS6 cu numai o stea din cinci posibile. Un rezultat similar a fost obţinut în 2005 şi de SUV-ul Landwind, produs de Jiangling Motors. Siguranţa sub limită dovedită de cele două maşini a dat presei germane motivul pentru a eticheta vehiculele chinezeşti ca fiind adevăraţi „criminali pe roţi“. De altfel, cei de la Brilliance, care au încheiat contracte pentru vânzarea a 158.000 de