Câtă dreptate aveau Heidi şi Alvin Toffler, în 1980, când prevesteau că omului modern din era informaticii îi vor fi mai dragi laptopul, maşina şi gadgeturile decât casa, familia şi copiii. Ne-o demonstrează şi debutul pe piaţă al celebrului iPhone. În prima zi de comercializare, telefonul mobil produs de Apple Computers a fost achiziţionat de aproape 200.000 de maniaci. Căci altfel cum pot fi numiţi cei capabili să stea 24 de ore la coadă în faţa magazinelor (au f
Câtă dreptate aveau Heidi şi Alvin Toffler, în 1980, când prevesteau că omului modern din era informaticii îi vor fi mai dragi laptopul, maşina şi gadgeturile decât casa, familia şi copiii. Ne-o demonstrează şi debutul pe piaţă al celebrului iPhone.
În prima zi de comercializare, telefonul mobil produs de Apple Computers a fost achiziţionat de aproape 200.000 de maniaci. Căci altfel cum pot fi numiţi cei capabili să stea 24 de ore la coadă în faţa magazinelor (au fost reportaje cu viitori clienţi care s-au aşezat la coadă cu două săptămâni înainte), pentru a cumpăra ceva ce au văzut doar în reclame. Excelent marketingul făcut de Apple – de altfel, compania e celebră pentru abilitatea cu care creează aşteptare în jurul produselor sale. Se ridică iPhone la înălţimea promisiunilor făcute, cum că va revoluţiona modul în care utilizatorii interacţionează cu telefonul mobil?
Încă nu se ştie exact dacă, sub ce formă şi când va fi comercializat iPhone în Europa. Presa a dezvăluit că O2 (Telefonica Spania), Vodafone sau T-Mobile ar fi, până acum, în negocieri cu Apple pentru aducerea dispozitivului pe bătrânul continent, însă informaţiile nu au fost confirmate oficial. În America, el se vinde doar în reţeaua operatorului AT&T (şi doar cu abonament pe doi ani), ba mai mult, cartela SIM folosită de iPhone nu se poate utiliza în alte