Concurentul Audi pentru Seria 3 Coupè de la BMW a intrat pe piaţa din România. Noul A5 va duce o luptă greu de câştigat cu un model concurent bine primit de public. Stârniţi de succesul repurtat de conaţionalii de la BMW cu varianta Coupè a Seriei 3 şi decişi să nu permită concurenţei să se dezvolte în voie pe o nişă de piaţă, germanii de la Audi au prezentat în această primăvară, la expoziţia auto de la Geneva, noul model A5. De fapt, primele imagini �
Concurentul Audi pentru Seria 3 Coupè de la BMW a intrat pe piaţa din România. Noul A5 va duce o luptă greu de câştigat cu un model concurent bine primit de public.
Stârniţi de succesul repurtat de conaţionalii de la BMW cu varianta Coupè a Seriei 3 şi decişi să nu permită concurenţei să se dezvolte în voie pe o nişă de piaţă, germanii de la Audi au prezentat în această primăvară, la expoziţia auto de la Geneva, noul model A5. De fapt, primele imagini şi date despre model au fost făcute publice chiar mai devreme decât şi-ar fi dorit producătorul, din cauza unor „nedorite scurgeri de informaţii“. După numai câteva luni, importatorul autohton al mărcii Audi, Porsche România, a lansat oficial la Bucureşti atât atrăgătorul Coupè A5, cât şi versiunea sa sportivă, S5. În ciuda faptului că designerul-şef de la Audi, Walter de Silva, susţine că aceasta este „cea mai frumoasă maşină pe care am desenat-o până acum“, anumite reminiscenţe ale caracteristicilor vizuale ale ceva mai vechiului Audi TT sunt prezente la tot pasul. Chiar dacă pare mai degrabă o evoluţie inspirată dintr-un model anterior decât o maşină cu totul nouă, aspectul sportiv, care pune accentul pe eleganţă şi putere, poate duce A5 foarte sus pe lista de opţiuni ale cumpărătorilor - mai ales că, după cum susţine producătorul, „pentru clienţii de modele coupè, designul este decisiv în decizia de achiziţionare a maşin