Comisia de privatizare a uzinei Automobile Craiova a validat vinerea trecută documentele de participare ale Ford Motors, iar negocierile au început luni, când au fost deschise ofertele tehnice şi financiare. Cu o zi înainte de validarea documentelor de participare, americanii au trimis presei un pliant de prezentare (frumos colorat!) a companiei Ford Motors, pe a cărui copertă era scris „Ford şi Craiova – un parteneriat de succes“. Prin acest demers, yankeii au �
Comisia de privatizare a uzinei Automobile Craiova a validat vinerea trecută documentele de participare ale Ford Motors, iar negocierile au început luni, când au fost deschise ofertele tehnice şi financiare.
Cu o zi înainte de validarea documentelor de participare, americanii au trimis presei un pliant de prezentare (frumos colorat!) a companiei Ford Motors, pe a cărui copertă era scris „Ford şi Craiova – un parteneriat de succes“. Prin acest demers, yankeii au încercat să anticipeze deznodământul negocierilor şi să creeze un curent de opinie favorabil acestei tranzacţii. „Credem că această ofertă este cea mai bună din toate punctele de vedere, tehnic, financiar şi al protecţiei mediului pentru autorităţile române şi sperăm să transformăm uzina de la Craiova într-una extrem de competitivă“, a spus Lyle Watters, director al Direcţiei de Dezvoltare pentru Europa din cadrul Ford Motors Company.
Reprezentanţii AVAS, Constantin Botez, şi Ministerului Finanţelor, Sebastian Vlădescu, au fost rezervaţi. Botez şi-a exprimat doar speranţa că privatizarea, dacă va reuşi, va echilibra piaţa auto din România, prin apariţia unui alt pol de putere.