În acest moment, Fiesta este cel mai ieftin model al renumitului constructor american, ce urmează, după toate probabilităţile, să preia uzina de la Craiova. Dacă lucrurile vor sta astfel, în România, se pare, va fi produs acest model de clasă mică, ce, conform planurilor mai vechi ale companiei, în viitor, va fi destinat tuturor pieţelor lumii. În fruntea gamei de motorizări Fiesta se află propulsorul sport pe benzină de 2l 150 CP şi dieselul Duratorq TDCi 1.6l 90 CP.
Două tipuri de transmisie sunt disponibile pe Fiesta – manuală Durashift cu 5 trepte de viteze (standard) şi automată avansată Durasshift EST, care oferă posibilitatea de a alege între modul manual secvenţial şi cel automatic. În privinţa siguranţei, în cazul unei coliziuni, Fiesta are o protecţie crescută datorită celulei de siguranţă rapide şi a Sistemului Inteligent de Protecţie. Farurile sunt dotate cu sistem Home Safe ce luminează calea pe măsură ce te îndepărtezi de maşină. Preţul Ford Fiesta variază, în România, între 7.785 euro (Ambiente 1.3 l 70 CP, 3 uşi) şi 12.490 euro fără TVA (Fiesta ST 2l 150 CP, 3 uşi). (A.E.M.)
1,85 milioane vehicule vândute în Europa
Ford produce autovehicule de peste o sută de ani, fiind cel mai mare producător de camioane din lume şi al treilea producător de autoturisme. Compania este răspândită în peste 90 de ţări la nivel mondial, doar în Europa fiind activă pe 47 de pieţe. Compania americană a deschis recent fabrici în Kocateli (Turcia) şi St. Petersburg (Rusia). Fabrica din Turcia este principalul centru de producţie al vehiculelor utilitare din Europa, în timp ce St. Petersburg găzduieşte una dintre cele mai moderne linii de asamblare ale constructorului american. În 2007, Ford a vândut 1,85 milioane vehicule doar în Europa, înregistrând o cifră de afaceri de 30,4 miliarde USD. Anul trecut, Ford S-Max a primit distincţia „Maşina anului în Euro