Vanzarile totale ale Carrefour au crescut, in trimestrul al doilea al anului in curs, cu 5,9%, la 22,642 miliarde de euro, deoarece veniturile generate de operatiunile internationale au compensat lipsa de crestere de pe piata interna, potrivit Reuters, citat de NewIn. Vanzarile trimestriale ale celui de-al doilea lant de magazine din lume dupa Wal-Mart Stores au depasit usor media de 22,5 miliarde euro estimata de analistii care au participat la un sondaj Reuters. Vanzarile inregistrate au fost sustinute si de cumpararea companiei Atacadao din Brazilia. In primele sase luni ale anului, Carrefour a realizat vanzari de 44,120 miliarde de euro, in crestere cu 6,2% fata de aceeasi perioada a anului trecut, daca este exclusa influenta variatiei de curs valutar. In cazul in care se ia in calcul acest factor, cresterea vanzarilor la sase luni a fost de 5,6%.
In Europa, vanzarile s-au majorat cu 5,8%
Daca se calculeaza procentul vanzarilor pe regiuni, in trimestrul al doilea Carrefour a realizat, la nivelul Europei, cu exceptia Frantei, vanzari de 8,535 miliarde euro, cu 5,8% mai mult fata de perioada echivalenta a anului trecut. Vanzarile la sase luni din aceasta regiune au fost de 16,667 miliarde de euro, inregistrandu-se o crestere de 6,3% fata de anul trecut.
In trimestrul al doilea din 2007, retailerul a consemnat in Franta, cea mai mare piata a sa, in care se fac aproximativ jumatate din vanzarile companiei, vanzari de 10,403 miliarde de euro. Vanzarile inregistrate sunt in crestere cu 0,3% fata de perioada similara a anului 2006. Aceasta crestere a depasit suma de 10,3 miliarde euro, la cat estimasera specialistii Reuters vanzarile grupului francez. La sase luni, vanzarile din Franta au fost de 20,255 miliarde de euro, cu 0,9% mai mari fata de prima jumatate a anului trecut, indiferent de influenta cursului valutar. Operatorul francez d