Wrigley Romania si-a consolidat pe primul semestru al anului 2007 pozitia de lider pe piata locala de dulciuri, detinand la sfarsitul lunii mai 81% cote de piata valorica potrivit datelor AC Nielsen.
Pe primul semestru al anului 2007 Wrigley Romania si-a consolidat pozitia de lider pe piata locala de dulciuri. Astfel cifra de afaceri a companiei a inregistrat o crestere de 29% in primele cinci luni ale anului, si o crestere de 33% a volumului.
Guma de mestecat Orbit este in prezent cel mai bine vandut produs al Wrigley Romania cu o cota de piata de 65%, si si-a consolidat pozitia in 2007 prin lansarea unei noi forme de ambalare - recipientul cu 46 de pastile. Orbit Winterfrost, Orbit Spearmint, Orbit Sweetmint, Orbit Professional Strong Mint, Orbit Professional White si Orbit Professional cu Calciu sunt cele sase sortimente care pot fi gasite in noul ambalaj.
Pe segmentul guma de mestecat, Wrigley Romania detine 95,7% din cota de piata valorica, potrivit datelor AC Nielsen. Prima jumatate a anului 2007 a reprezentat pentru Wrigley extinderea portofoliului de guma de mestecat prin introducerea brandului Juicy Fruit, in aromele Red si Pink. La doar cinci luni de la lansare, Juicy Fruit se pozitioneaza ca al patrulea brand din categoria guma de mestecat, cu 3,7 procente cota de piata valorica din totalul segmentului guma de mestecat.
Wrigley este de asemenea lider si pe segmentul de bomboane, cu o cota de piata de 39%, care include bomboane tari, bomboane mentolate,bomboane gumate si jeleuri. La consolidarea si mentinerea acestei pozitii cea mai importanta contributie a avut-o brandul Winterfresh Mints lansat in toamna anului trecut si care are in prezent o cota de piata de 65%, conform datelor AC Nielsen. De asemenea relansarea brandului Solano, cu un design nou al ambalajului, a contribuit la consolidarea pe piata a acestui segment.
De