(Foto: )
O vacanta de doua saptamani se poate transforma foarte usor intr-un cosmar, in momentul in care descrierea de acasa nu seamana cu realitatea din strainatate.
Asa a patit si clujeanul Mircea Ravnic, impreuna cu intreg grupul de clujeni care au plecat in Turcia la sfarsitul lunii iunie, prin agentia de turism Kartago Tours.
"Ni s-a promis plaja cu nisip, sezlonguri si umbrele gratuite. Cand am ajuns acolo, era plaja de pietricele, sezlongurile si umbrelele erau de fapt la piscina hotelului, nu pe plaja, iar apa era foarte adanca de cum intrai, astfel ca noi nu puteam lasa copiii sa intre in apa", a explicat Mircea Ravnic.
Dar aceasta a fost doar unul dintre lucrurile neplacute care au urmat. Clujenii au optat pentru pachetul All Inclusive, dar mancarea a lasat de dorit. ?Am mancat numai peste doua saptamani. Odata am primit pui, dar ceva foarte slab si inca intr-o seara spaghete. Nici vorba de bauturi si sucuri la discretie, cum se spunea in oferta.
Tot ce puteam bea era un tip de bere fara alcool si un tip de suc la dozator?, a adaugat Ravnic.
O alta familie din Cluj a fost uitata pur si simplu in fata hotelului de ghidul excursiei. Inscrisi la o seara cu specific turcesc, autocarul care trebuia sa ii duca la destinatie nu a mai aparut. Motivul a fost unul cat de poate de "firesc": ghidul a recunoscut cu nonsalanta ca uitase de ei.
"La fel am patit cand am mers intr-o excursie si am stat cu copiii o ora in soare, pentru ca autocarul care trebuia sa ne duca la hotel a intarziat. Si, cu toate astea, au mai avut nesimtirea sa ne spuna sa ii dam bacsis soferului", a povestit Mircea Ravnic.
Agentia Kartago Tours priveste insa cu indiferenta astfel de plangeri. ?Eu nu stiu ce sa va spun, biroul de reclamatii se afla la Bucuresti?, a declarat una dintre angajatele Kartago Cluj. Acesta