Vineri. Ora 15:00. Autostrada Soarelui. Kilometrul 96. La o săptămănă după ce pe Autostrada Soarelui, devenită intre timp a morţii, a fumului şi a focului, avea loc accidentul in lanţ in care au fost implicate peste 20 de maşini, am mers in postura de simpli călători să descoperim ce a rămas in urmă şi ce s-a schimbat de la producerea tragediei. Concluzia? Mai nimic. Poate doar crucile ce vor fi ridicate la locul tragediei. Ce e nou? - pe A2 domneşte liniştea de după furtunăÂ
Vineri. Ora 15:00. Autostrada Soarelui. Kilometrul 96. La o săptămănă după ce pe Autostrada Soarelui, devenită intre timp a morţii, a fumului şi a focului, avea loc accidentul in lanţ in care au fost implicate peste 20 de maşini, am mers in postura de simpli călători să descoperim ce a rămas in urmă şi ce s-a schimbat de la producerea tragediei. Concluzia? Mai nimic. Poate doar crucile ce vor fi ridicate la locul tragediei.
Timp de căteva zile, pe deja celebra Autostradă a Soarelui (de altfel, demult apus!) miriştile au ars neincetat fără ca nimeni să găsească o explicaţie plauzibilă, au murit oameni şi s-au ciocnit - invăluite de fumul negru şi dens - mai ceva ca-n filmele de groază autoturisme după autoturisme⦠Insă, pe lăngă toate aceste pierderi, incidentele de pe autostrada morţii au făcut "ravagii" şi printre capii Poliţiei Rutiere. Fiecare a căutat vinovaţi in ograda vecinului, iar Cristian David, ministrul Internelor şi Reformei Administrative, a găsit de cuviinţă că poate astupa "găurile negre" cerănd demiterea lui Dumitru Jianu, şeful Direcţiei Poliţiei Rutiere şi a lui Axente Mihai, şeful Poliţiei Autostrăzi, fără a da in schimb prea multe explicaţii pentru decizia luată. Să fie doar o simplă reglare de conturi, invăluită in fum?! Aşa că, după război, şeful MIRA a "intărit" Poliţia Rutieră cu incă 20 de echipaje, a cerut survolarea zone