Scriitorul francez Paul-Loup Sullitzer (foto stânga) a anunţat, ieri, la Braşov, că a semnat cu Consiliul Judeţean Braşov al doilea protocol de colaborare în vederea exploatării mărcii „Dracula – Braşov - Transilvania”. Sullitzer a anunţat că în cadrul proiectului ar putea fi construite chiar şi o serie de parcuri tematice, gen Dracula Park, în ţară sau în străinătate.
2% din capitalul social - 20% din venituri
Consilierul judeţean Toma Dobrogeanu, cel care a reprezentat judeţul în negocierile cu scriitorul francez, a precizat că Consiliul Judeţean Braşov va deţine 2% din societatea Draco Carpat SRL Braşov, care va deţine drepturile asupra mărcii „Dracula - Braşov - Transilvania” (DBT), în caz că marca va putea fi înregistrată. „Este un procent care ne ajută să fim informaţi asupra activităţii societăţii. De asemenea, judeţul Braşov va avea o cotă de 20% din veniturile obţinute din exploatarea acestei mărci, adică o participare la profit de aproximativ 50%”, a mai arătat Dobrogeanu.
200.000 de euro pregătiţi pentru a fi investiţi
Paul-Loup Sullitzer a spus că deja sunt pregătiţi 200.000 de euro pentru a fi investiţi într-o companie care să producă bunuri sub marca DBT, banii fiind ai scriitorului francez. Unul dintre asociaţii lui Sullitzer în această afacere va fi fostul preşedinte al TVR, senatorul Răzvan Theodorescu, pe care îl consideră unul dintre prietenii săi apropiaţi. Sullitzer va deţine doar 43% din această companie, restul urmând să fie împărţit între patru asociaţi.
Fabrica „Dracula”
Întrebat dacă marca „Dracula-Braşov-Transilvania” nu va intra în conflict cu brandul „Dracula” deţinut de o companie cinematografică americană, Sullitzer a dat exemplu „Coca-Cola şi Pepsi-Cola, mărci relativ apropiate ca denumire, care pot convieţui”.
„Fabricarea de bunuri sub marca DBT va fi realizată cu prio