Initiative Bucuresti a lansat cea de-a zecea editie Media Fact Book. Unicul ghid anual de media este destinat profesionistilor in marketing si comunicare. "Anul 2006 a fost unul foarte bun pentru industria de media si publicitate in general, si pentru agentia Initiative in particular. Rata de crestere de 33% este uimitoare pentru o piata care a stat mult timp in umbra vecinilor din regiune. Iar pentru anul 2007, Initiative prognozeaza o crestere de 34-35% a pietei de media, catre o jumatate de miliard de euro net", a declarat Veronica Savanciuc, presedinte Initiative Romania.
Media Fact Book releva faptul ca piata media a contribuit la o dezvoltare a mediului de afaceri, mai ales in domeniile telecomunicatii, financiar-bancar, farmaceutic si retail. In plus, au continuat sa se lanseze numeroase ziare, posturi de radio si televiziuni noi. Pentru anul in curs, Initiative vede o crestere a pietei de publicitate cu 34% fata de anul 2006, generata in primul rand de inflatia TV si de dezvoltarea domeniilor new media/digital si OOH.
In 2007, agentia estimeaza cresteri ale bugetelor de publicitate pentru categorii precum Telecomunicatii, Automotive, Servicii Financiare & Bancare, Food, Retail. Cresterea pe TV va fi de 45%, in timp ce presa scrisa isi va continua procesul de consolidare sub umbrela marilor trusturi internationale. Pentru Internet si cinema, Initiative estimeaza o crestere de +52% fata de 2006.
Initiative asigura servicii specializate de planificare, cumparare, strategie si consultanta de media. Cu o cifra de afaceri de circa 14 miliarde de dolari in anul 2005, Initiative Worldwide numara peste 3.500 de angajati in cele 99 de birouri la nivel global.
Initiative Bucuresti a lansat cea de-a zecea editie Media Fact Book. Unicul ghid anual de media este destinat profesionistilor in marketing si comunicare. "Anul 2006 a fost unul foarte bun