In cadrul noii sale strategii, compania tinteste ca profitul operational la nivel de Grup, excluzand orice activitati de fuziuni si achizitii, sa creasca cu o medie de 6,5% pe an intre 2006 si sa ajunga la 2,9 miliarde de dolari la 31 decembrie 2011. Noua strategie a grupului petrolier MOL se orienteaza asupra realizarii unei cresteri organice suplimentare si asupra identificarii oportunitatilor generatoare de lichidati, informeaza un comunicat MOL. Totodata, compania si-a revizuit politica de
In cadrul noii sale strategii, compania tinteste ca profitul operational la nivel de Grup, excluzand orice activitati de fuziuni si achizitii, sa creasca cu o medie de 6,5% pe an intre 2006 si sa ajunga la 2,9 miliarde de dolari la 31 decembrie 2011. Noua strategie a grupului petrolier MOL se orienteaza asupra realizarii unei cresteri organice suplimentare si asupra identificarii oportunitatilor generatoare de lichidati, informeaza un comunicat MOL. Totodata, compania si-a revizuit politica de recuperare a investitiilor, in anticiparea beneficiilor in ceea ce priveste lichiditatile oferite de aceste oportunitati.
Pe segmentul Rafinare si Marketing, MOL tinteste o crestere a profitului operational de 5% pe an pana in urmatorii ani, la peste 1,4 miliarde de dolari in 2011. MOL are va obiectiv o imbunatatire anuala a profitului operatioanal de 6,6% pana in anul 2011 pe segmentul Explorare si Productie, ajunga la peste un miliard de dolari.
In segmentul petrochimie, MOL se bazeaza pe o imbunatatire medie anuala a profitului de peste 8%, pentru a ajunge la 300 milioane de dolari pana in 2011. Grupul petrolier tinteste o crestere medie anuala de cel putin 10% pana in anul 2011 pe segmentul gazelor naturale, la peste 340 de milioane de dolari.
Estimarea MOL in ceea ce priveste che