Intermedierea creditelor, avantajoasa pentru toate partile
Clientul primeste gratis un serviciu
Banca plateste comisionul, dar iese in avantaj
In conditiile unei concurente din ce in ce mai acerbe pe piata bancara, toate bancile incearca sa isi diversifice produsele si serviciile si sa apeleze la toate canalele posibile pentru promovarea si distribuirea acestora. In plus, din ce in ce mai multi romani incep sa ia la cunostinta existenta si avantajele serviciilor oferite de catre brokerii de credite, creand premisele unei expansiuni rapide a pietei brokerajului de credite. Distribuirea produselor si a serviciilor bancare prin intermediul brokerilor de credite ofera multiple avantaje atat pentru banca, cat si pentru brokerul de credite, dar in special pentru client.
Colaborarea cu un broker de credite duce la minimizarea numarului de drumuri la banca pentru client, ajutand la cresterea satisfactiei acestuia. E de mentionat faptul ca nu exista niciun cost suplimentar pentru client, iar produsul achizitionat prin partener beneficiaza exact de aceleasi costuri ca produsele vandute in unitatile bancii. Totodata, clientul beneficiaza de impartialitatea brokerilor de credite in prezentarea ofertei, aceasta realizandu-se comparativ cu cea a altor banci aflate in portofoliul brokerului, ne-au informat reprezentantii Alpha Bank.
"Cel mai important este avantajul clientului care, apeland la partenerii bancii, pot beneficia de consultanta privind intocmirea documentatiei necesare obtinerii produselor si serviciilor noastre bancare, fara a se mai deplasa la banca, economisind efort si timp pretios, fara costuri suplimentare", ne-a declarat Cristian Nae, Director Produse, Divizia Retail a OTP Bank.
Pe de alta parte, banca isi largeste in mod considerabil portofoliul de potentiali clienti, fara ca acest lucru sa implice un efort proportion