Ca in fiecare vara cu temperaturi ridicate, Compania Nationala de Cai Ferate anunta ca trenurile vor circula cu viteza redusa. Conform CFR SA, garniturile de marfa si calatori vor merge, in medie, cu 20-30 de km/h mai incet decat viteza stabilita prin graficul de circulatie. Bineinteles ca efectul imediat va fi legat de intarzierea la statiile de destinatie. De altfel, chiar CFR anunta intr-un comunicat ca “reducerea vitezelor de circulatie are ca si consecinta direct
Ca in fiecare vara cu temperaturi ridicate, Compania Nationala de Cai Ferate anunta ca trenurile vor circula cu viteza redusa. Conform CFR SA, garniturile de marfa si calatori vor merge, in medie, cu 20-30 de km/h mai incet decat viteza stabilita prin graficul de circulatie.
Bineinteles ca efectul imediat va fi legat de intarzierea la statiile de destinatie. De altfel, chiar CFR anunta intr-un comunicat ca “reducerea vitezelor de circulatie are ca si consecinta directa producerea de intarzieri si pe aceasta cale ne cerem scuze publicului calator pentru disconfortul produs”.
O masura chiar mai drastica a fost luata de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, in baza prevederilor articolului 44 alin. 2 al Ordonantei de Guvern nr. 43/1997 privind regimul drumurilor. Aceasta restrictioneaza, in zilele caniculare, circulatia vehiculelor cu masa totala autorizata mai mare de 7,5 tone pe majoritatea drumurilor tarii in intervalul orar in care temperaturile ating cifre alarmante. Ambele prevederi vor fi ridicate imediat ce temperaturile reintra in limitele normale.
Sursa: Capital