Constructorul Ford a lansat a doua versiune WRC pentru strada ce comemoreaza locul intai castigat la grupa constructorilor in Campionatul Mondial de Raliu din 2006.
Noua varianta a fost imbunatatita, i s-a adaugat motorul de 2500 cmc, turbo charged Duratec, 5 cilindri de 225 CP si o cutie manuala cu sase rapoarte. ST WRC accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6.8 secunde iar viteza maxima este de 241 km/h.
Pentru cea de a doua varianta WRC s-a optat si pentru modificari optice: spoiler fata/spate, un difuzor de aer in spate, ornamente cromate pentru evacuare si jante de 20" albe, de la OZ. Un kit de suspensii sport de la Eibach coboara garda la sol cu 15 mm.
In interior gasim o placuta din aluminiu pe care este gravat numele celor doi piloti, Marcus Gronholm si Mikko Hirvonen.
Acest model va fi disponibil pentru inceput in Austria la pretul de 36982 euro cu 8042 euro mai mult fata de versiunea stock ST. Pentru inceput se vor construi doar 50 de exemplare.
Constructorul Ford a lansat a doua versiune WRC pentru strada ce comemoreaza locul intai castigat la grupa constructorilor in Campionatul Mondial de Raliu din 2006.
Noua varianta a fost imbunatatita, i s-a adaugat motorul de 2500 cmc, turbo charged Duratec, 5 cilindri de 225 CP si o cutie manuala cu sase rapoarte. ST WRC accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6.8 secunde iar viteza maxima este de 241 km/h.
Pentru cea de a doua varianta WRC s-a optat si pentru modificari optice: spoiler fata/spate, un difuzor de aer in spate, ornamente cromate pentru evacuare si jante de 20" albe, de la OZ. Un kit de suspensii sport de la Eibach coboara garda la sol cu 15 mm.
In interior gasim o placuta din aluminiu pe care este gravat numele celor doi piloti