DANIELA KNECHT, deputy managing director, client service şi new business director la McCann-Erickson, coordonează toate conturile agenţiei, în special Vodafone, Nestlé şi Compact. OLIVER KAPUSTA, integrated communication director la GMP, lucrează în România din mai 2006. Unul dintre motivele pentru care s-a angajat la GMP este legătura de suflet cu Felix Tătaru, care are studii teologice. MIGUEL BRITO GONCALVES, director de creaţie la Tempo Adve
DANIELA KNECHT, deputy managing director, client service şi new business director la McCann-Erickson, coordonează toate conturile agenţiei, în special Vodafone, Nestlé şi Compact.
OLIVER KAPUSTA, integrated communication director la GMP, lucrează în România din mai 2006. Unul dintre motivele pentru care s-a angajat la GMP este legătura de suflet cu Felix Tătaru, care are studii teologice.
MIGUEL BRITO GONCALVES, director de creaţie la Tempo Advertising, este căsătorit şi are doi copii. A lucrat în agenţii din Spania, Portugalia şi SUA. Înainte de a intra în publicitate, a fost actor.
NICK HINE, directorul de creaţie al agenţiei Saatchi&Saatchi, şi-a început cariera în 1990 la biroul din Londra al reţelei Saatchi&Saatchi. A lucrat pentru clienţi precum Sony PlayStation, Procter&Gamble, Toyota, Nissan.
Primul val de străini în publicitatea românească a fost la începutul anilor ‘90. Acum, industria este „lovită de al doilea val“. Străinii care vin au o experienţă bogată, aduc un plus de imagine agenţiei, dar trebuie să se adapteze rapid locului, pentru a înţelege consumatorul român.
Statueta unui Leu de Aur pare uitată pe pervazul ferestrei, deşi este cea mai preţioasă distincţie din publicitatea internaţională. Singurătatea