Pentru a facilita încheierea poliţelor RCA şi Casco, dar şi pentru constatările în caz de accidente auto ale clienţilor BCR Asigurări, compania va deschide un centru de
Pentru a facilita încheierea poliţelor RCA şi Casco, dar şi pentru constatările în caz de accidente auto ale clienţilor BCR Asigurări, compania va deschide un centru de daune.
Investiţia în acest centru este în jurul valorii de 100.000 de euro, spaţiul din Vitan (unde va fi centrul de daune) fiind închiriat de companie. "Vom inaugura, în curând, un centru de daune care va servi la soluţionarea dosarelor în cazul asigurărilor auto. La BCR Asigurări nu a crescut foarte mult daunalitatea, ea s-a mărit proporţional cu numărul clienţilor noi", ne-a declarat Mihai Tecău, preşedinte al BCR Asigurări.
Centrul de daune va avea un program prelungit, iar în cadrul aceleiaşi structuri va funcţiona o unitate de poliţie specializată pe constatarea accidentelor rutiere.
În contextul în care pentru aria de acoperire privind constatarea nu mai există condiţionarea de sectorul în care a avut loc evenimentul, la acest centru se vor putea prezenta toţi conducătorii auto implicaţi într-un accident care a avut loc în Bucureşti.
În România mai există, în prezent, un centru de daune al companiei Omniasig, unul dintre cele mai moderne din Europa. Omniasig a devenit cea mai operativă companie de asigurări în ceea ce priveşte acordarea despăgubirilor auto.
Noi produse ale BCR Asigurări
Un centru de daune asigură simplificarea şi reducerea la maximum a perioadei necesare derulării formalităţilor de avizare, constatare şi lichidare a daunelor auto. Compania şi-a crescut cu 104% volumul de subscrieri în primele cinci luni ale anului, comparativ cu intervalul similar din 2006 şi a ajuns pe locul doi în topul asiguratorilor.
"Până la acest moment, BCR Asigurări a lansat două pro