Alături de imperialul Patrol, încăpătoarea Navara, impetuosul Pathfinder, americanul Murano sau bătrânul Terrano, producătorul nipon a decis să lanseze o versiune mai performantă a SUV-ului X-Trail. Iubitorii de călătorii pe drumuri mai mult sau mai puţin accidentate au acum la dispoziţie un automobil cu care pot face faţă atât traficului urban, cât şi zonelor off-road. Nu putem spune că vechiul X-Trail avea alt target, însă diferenţa dintre cele două variante, greu
Alături de imperialul Patrol, încăpătoarea Navara, impetuosul Pathfinder, americanul Murano sau bătrânul Terrano, producătorul nipon a decis să lanseze o versiune mai performantă a SUV-ului X-Trail.
Iubitorii de călătorii pe drumuri mai mult sau mai puţin accidentate au acum la dispoziţie un automobil cu care pot face faţă atât traficului urban, cât şi zonelor off-road. Nu putem spune că vechiul X-Trail avea alt target, însă diferenţa dintre cele două variante, greu sesizabilă în exterior, provine din tot ce se află sub caroserie. Aşa cum spun şi reprezentanţii producătorului, „face exact aceleaşi lucruri ca şi modelul anterior dar... mai bine“.
Destul de timidă pe piaţa autohtonă, marca Nissan a reuşit întotdeauna să seducă prin vehiculele sale de teren. Prima opţiune pentru orice doritor de călătorii pe drumuri neamenajate se numeşte Nissan, iar X-Trail este alegerea făcută de peste 20 de români numai în acest an. Cifra poate părea mică, însă, raportată la o piaţă a SUV-urilor de aproximativ 6.000 de unităţi în prima jumătate a anului şi la atracţia greu de explicat a cumpărătorilor pentru modele cu aspect de 4x4 şi comportament de oraş, are o relevanţă aparte.
E drept şi că X-Trail, cu designul său pătrăţos şi mai puţin atractiv, nu are şanse în lupta pentru o cotă importantă de vânzări în faţa