Cea de-a doua mare bancă din ţară a găsit cheia succesului în expansiunea pe segmentul de retail. Activă însă şi pe segmente bancare adiacente, a câştigat din plin din potenţialul vânzărilor încrucişate. Două milioane de clienţi doar pe segmentul de retail. BRD a reuşit să-i atragă, până anul trecut, printr-o extindere agresivă, inclusiv în zona rurală, şi prin lansarea de produse noi. Ajutată şi de conjunctura economică favorabilă, cu o explozie a cere
Cea de-a doua mare bancă din ţară a găsit cheia succesului în expansiunea pe segmentul de retail. Activă însă şi pe segmente bancare adiacente, a câştigat din plin din potenţialul vânzărilor încrucişate.
Două milioane de clienţi doar pe segmentul de retail. BRD a reuşit să-i atragă, până anul trecut, printr-o extindere agresivă, inclusiv în zona rurală, şi prin lansarea de produse noi.
Ajutată şi de conjunctura economică favorabilă, cu o explozie a cererii de credite, după ce scăderea inflaţiei a adus dobânzile la niveluri suportabile, banca nu s-a concentrat, însă, exclusiv asupra retailului. „Segmentul corporativ şi activităţile cu valoare adăugată mai ridicată, precum investment banking, s-au dezvoltat de asemenea într-un ritm accelerat“, remarcă analiştii Contrast.
În opinia acestora, câştigător a fost pariul făcut „pe conceptul de supermarket bancar, ale cărui avantaje sunt reprezentate de potenţialul ridicat de vânzări încrucişate, precum şi economiile de scară“. BRD este activă pe toate segmentele bancare tradiţionale, dar şi pe segmente adiacente: leasing, asset management, corporate finance, piaţa de capital. Pe majoritatea, BRD a fost întotdeauna unul dintre inovatorii pieţei, remarcă analiştii Contrast. Exemplele merg de la înfiinţarea uneia dintre primele firme de brokeraj din ţară şi a unora