GdS a avut în drive test un model Chevrolet Epica full. Concluziile? Surprinzător de favorabile. Epica de la Chevrolet, un sedan de clasă medie, are o conduită de drum excelentă. Mentalitatea americană - cu cât mai mare cu atât mai bun - se regăseşte în dimensiunile maşinii care este şi foarte confortabilă. Am testat o versiune diesel de 150 CP, vârf de gamă. Ce înseamnă asta? Maşina este echipată cu tot ce ai putea dori, începând cu scaune reglabile pe opt direcţii, îmbrăcate în piele şi încălzite, volan reglabil pe înălţime şi profunzime, servodirecţie asistată în funcţie de viteză, ABS, geamuri ionizate, acţionate electric, oglinzi reglabile electric şi rabatabile, schimbător de viteze îmbrăcat în piele, senzor de ploaie, pentru pilot automat, până şi interiorul cosmetizat cu detalii subtile din crom şi aluminiu. Consola de bord de culoare neagră este prietenoasă, comenzile sunt bine poziţionate şi accesibile, îndeosebi cele de pe volanul multifuncţional. Aşa cum este practic la o maşină de dimensiuni sporite, oglinzile laterale oferă o vizibilitate excelentă.
La drum s-a comportat foarte bine Deşi masivă, are un consum excelent. Dacă motoarele pe benzină disponibile pentru Epica, cu şase cilindri în linie, de 2.0l respectiv 2.5l (transmisie automată) înghit 11-13 litri de carburant la suta de kilometri parcursă prin oraş, conform datelor tehnice ale producătorului, dieselul de doi litri testat de noi are un consum rezonabil, 7,5 litri de motorină în mediul urban, şi un consum mixt de 6,1l. La acest capitol, singurul punct negativ găsit pe parcursul a 25 de kilometri, atât în oraş, cât şi în afară este că nu prea are vlagă la turaţii scăzute. Dacă foloseşti acceleraţia mai energic, simţi imediat cum se înfige. Tot la capitolul comportament la drum trebuie menţionată suspensia excelent configurată. Epica este echipată cu suspensie Mcpherson pe faţă şi sus