Aerostar nu îşi limitează producţia într-o singură zonă. La piesele pentru rachetele Arianne şi la avioanele Festival se adaugă recipientele GPL. Chiar şi Boeing a trecut pe la Bacău, pentru reparaţii. Numai în iunie, Aerostar a anunţat încheierea unor contracte de până la 21 de milioane de euro pentru fabricarea de trenuri de aterizare şi aerostructuri, după ce, în aprilie, compania anunţase acorduri cu clienţii în valoare totală de circa 60 de milioane de e
Aerostar nu îşi limitează producţia într-o singură zonă. La piesele pentru rachetele Arianne şi la avioanele Festival se adaugă recipientele GPL. Chiar şi Boeing a trecut pe la Bacău, pentru reparaţii.
Numai în iunie, Aerostar a anunţat încheierea unor contracte de până la 21 de milioane de euro pentru fabricarea de trenuri de aterizare şi aerostructuri, după ce, în aprilie, compania anunţase acorduri cu clienţii în valoare totală de circa 60 de milioane de euro pentru următorii ani. Boeing sau Airbus au trecut în decursul anilor pe la Bacău, iar statul a lansat întotdeauna comenzi ferme către societate.
Astfel, nu e de mirare că cifra de afaceri a crescut, anul trecut, cu circa 40% în euro, îndeosebi pe baza serviciilor de mentenanţă pe care le oferă compania. Mai mult, în 2006, Aerostar aproape şi-a dublat profitul net, iar acţionarii au văzut acţiunile crescând de şapte ori în ultimii patru ani. „Dezvoltarea companiei a avut ca factori de susţinere faptul că ne-am concentrat asupra domeniilor noastre de excelenţă, iar programele pe care le-am derulat au putut asigura furnizarea de servicii complexe, cu o valoare adăugată tot mai mare“, spune Grigore Filip, preşedintele Aerostar. Potrivit acestuia, fondurile alocate pentru cercetare, dezvoltare, perfecţionarea personalului, modernizarea şi achiziţia de util