Traficul pe singurele două autostrăzi din România este cu mult inferior celui înregistrat pe DN1 O benzinărie situată pe DN1 poate fi aproape de două ori mai profitabilă decât una
Traficul pe singurele două autostrăzi din România este cu mult inferior celui înregistrat pe DN1
O benzinărie situată pe DN1 poate fi aproape de două ori mai profitabilă decât una obişnuită. Locaţiile vânate de companiile petroliere sunt şi cele de lângă autostrăzi, însă şoferii care aleg Autostrada Soarelui vor trebui să-şi facă plinul înainte de a intra pe acest drum, întrucât abia de anul viitor vor fi scoase la licitaţie spaţiile pentru benzinării.
Pe lângă faptul că suntem ţara cu cei mai puţini kilometri de autostradă din Uniunea Europeană, şi cei pe care îi avem sunt departe la capitolul calitate şi servicii. Nici acum, pe Autostrada Bucureşti-Cernavodă nu există măcar o benzinărie sau vreun restaurant.
Potrivit directorului general al Companiei Naţionale de Autrostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Mihai Grecu, concesionarea spaţiilor de servicii de pe marginea Autostrăzii Bucureşti-Constanţa se va face abia de anul viitor.
Până atunci, Ministerul Transporturilor va trebui să găsească o firmă căreia îi va concesiona autostrada, precum şi spaţiile de servicii aferente. "Estimăm că încheierea contractului de concesiune se va realiza anul viitor, în februarie - martie", a declarat, pentru "Adevărul", directorul general al CNADNR, Mihai Grecu.
Autostrada Soarelui, în mâna a una sau două companii
Compania care va prelua în administrare autostrada se va ocupa de serviciile de întreţinere, reparaţii, pază etc., dar va avea şi dreptul de concesiune a spaţiilor de servicii. "Spaţiile de servicii sunt aducătoare de venituri. Dând concesionarului autostrăzii şi dreptul de închiriere a spaţiilor de servicii, reducem impactul asupra bu