Cavit, Bixtonim, Colebil, Triferment. Medicamente pe care românii le cunosc de 40 de ani. Din încrederea lor, Biofarm îşi susţine cea mai mare parte a afacerii, reuşind să crească însă şi în alte zone de producţie. Nu este o firmă dedicată producerii de medicamente eliberate cu prescripţie medicală, dar a crescut cu 14,6% pe acest segment. Gabriela Orăşanu, Assistant Manager al Directorului General, are explicaţia: „preţurile mici practicate, medicamentele
Cavit, Bixtonim, Colebil, Triferment. Medicamente pe care românii le cunosc de 40 de ani. Din încrederea lor, Biofarm îşi susţine cea mai mare parte a afacerii, reuşind să crească însă şi în alte zone de producţie.
Nu este o firmă dedicată producerii de medicamente eliberate cu prescripţie medicală, dar a crescut cu 14,6% pe acest segment. Gabriela Orăşanu, Assistant Manager al Directorului General, are explicaţia: „preţurile mici practicate, medicamentele având preţ de referinţă pe listele de medicamente compensate şi gratuite“. Cu o astfel de reţetă, Biofarm şi-a consolidat poziţia pe pieţele în care vinde medicamente de acest gen, dar a continuat, anul trecut, să îşi extindă portofoliul şi în zonele consacrate – medicamente eliberate fără prescripţie (OTC) şi suplimente nutritive.
În 2006, a înregistrat 12 produse noi în ţară, iar anul acesta va scoate pe piaţă încă zece, cifră pe care intenţionează să o repete în fiecare an. Strategia, definită de Orăşanu ca fiind de „consolidare şi creştere a volumului de produse, pe termen scurt, şi de îmbunătăţire a valorii, pe termen lung“, a ajutat-o să obţină o cotă de 2,9% pe ansamblul pieţei, iar pe anumite produse chiar aproape de 90%. A alocat pentru cercetare – dezvoltare 2% din cifra de afaceri şi şi-a redefinit strategia de marketing, extinzând echipele de vânzări