Cu un ochi la explozia pieţei construcţiilor şi cu altul la concurenţă, Policolor se pregăteşte să îşi relocheze parţial producţia la fabrica Orgachim, pe care o deţine în Bulgaria. Oficialii companiei spun că în ţara vecină va fi mutată în special producţia destinată consumatorilor cu un buget mai redus, urmând ca în România să se concentreze asupra dezvoltării de produse inovative. Decizia strategică a fost luată în condiţiile în care concurenţa pe p
Cu un ochi la explozia pieţei construcţiilor şi cu altul la concurenţă, Policolor se pregăteşte să îşi relocheze parţial producţia la fabrica Orgachim, pe care o deţine în Bulgaria.
Oficialii companiei spun că în ţara vecină va fi mutată în special producţia destinată consumatorilor cu un buget mai redus, urmând ca în România să se concentreze asupra dezvoltării de produse inovative.
Decizia strategică a fost luată în condiţiile în care concurenţa pe piaţa de lacuri şi vopsele s-a intensificat puternic în ultima perioadă. Tot mai mulţi jucători încearcă să îşi adjudece o felie dintr-o piaţă cu vânzări de 180 milioane de euro anul trecut, pe care explozia construcţiilor a ajutat-o să avanseze cu 15% faţă de 2005. Policolor a reuşit o creştere chiar mai mare decât media pieţei, managerii pregătind strategii care să permită continuarea avansului şi pe termen lung.
O primă mişcare va fi înfiinţarea unei companii active în domeniul construcţiilor. La cerinţele segmentului-vedetă al economiei a fost adaptat şi portofoliul de produse, compania reuşind să creeze branduri puternice, dintre care analiza Contrast aminteşte gama Deko Professional şi cea a produselor decorative Spor.
Parteneriate strategice cu companii auto
Policolor rămâne însă lider şi pe segmentul auto, unde a î