TV Show-ul Victoriei Beckham, "In drum spre America" a "spart" audienta, miercuri noapte, cand 3,5 milioane de persoane au urmarit pe, postul ITV1, documentarul despre mutarea fostei Spice in Los Angeles, fiind depasit doar de reluarea filmului "Waking the dead", de pe BBC1, care a adunat in fata televizorului aproximativ 4,5 milioane de persoane, potrivit publicatiei Mirror.
O situatie similara a fost inregistrata si in Marea Britanie, cand reality show-ul Victoriei Beckham a fost difuzat pe canalul NBC, insa a fost zdobit in audienta de o reluare a "Wife Swap", iar criticii din Statele Unite au apreciat show-ul ca fiind "o orgie a unei indulgente de sine prea mari", "insipid" si "condescendent". NBC planuia sa difuzeze documentarul in sase parti, insa a hotarat sa-l reduca la jumatate de ora dupa ce s-a decis nu e destul material.
Telespectatorii au vazut-o pe Posh in timp ce facea planuri pentru a se muta in Statele Unite, pentru a-l urma pe David Beckham, care a semnat un contract cu Los Angeles Galaxy. Show-ul, produs de fostul manager al trupei Spice Girls, Simon Fuller, prezinta intr-un mod bizar cum Victoria copiaza la examenul de conducere, este retinuta de politisti si se intalneste cu noul ei asistent personal, rol jucat de o actrita.VEZI VIDEO
TV Show-ul Victoriei Beckham, "In drum spre America" a "spart" audienta, miercuri noapte, cand 3,5 milioane de persoane au urmarit pe, postul ITV1, documentarul despre mutarea fostei Spice in Los Angeles, fiind depasit doar de reluarea filmului "Waking the dead", de pe BBC1, care a adunat in fata televizorului aproximativ 4,5 milioane de persoane, potrivit publicatiei Mirror.
O situatie similara a fost inregistrata si in Marea Britanie, cand reality show-ul Victoriei Beckham a fost difuzat pe canalul NBC, insa a fost zdobit in