Preluarea uzinei Daewoo de catre Ford Motor Company va crea cel de-al doilea pol in industria auto din Romania dupa cel de la Pitesti.
Achizitia de catre Ford a fostei uzine Daewoo va marca intrarea directa pe piata locala a unui al doilea mare constructor, dupa ce anterior Grupul Renault a cumparat uzina Dacia de la Pitesti, si transformarea unei intregi regiuni.
Prin privatizarea uzinei de la Craiova s-a urmarit crearea unui al doilea pol pe constructie de automobile in Romania, dupa cel de la Pitesti, care sa contribuie suplimentar la cresterea si dezvoltarea economica a tarii, dupa cum sublinia recent premierul Calin Popescu-Tariceanu
Preluarea uzinei Daewoo de catre Ford va crea in zona Olteniei un efect similar celui produs de Renault la Mioveni, care a adus cu el o parte din furnizorii traditionali. Preluarea uzinei Daewoo de catre Ford Motor Company va crea cel de-al doilea pol in industria auto din Romania dupa cel de la Pitesti.
Achizitia de catre Ford a fostei uzine Daewoo va marca intrarea directa pe piata locala a unui al doilea mare constructor, dupa ce anterior Grupul Renault a cumparat uzina Dacia de la Pitesti, si transformarea unei intregi regiuni.
Prin privatizarea uzinei de la Craiova s-a urmarit crearea unui al doilea pol pe constructie de automobile in Romania, dupa cel de la Pitesti, care sa contribuie suplimentar la cresterea si dezvoltarea economica a tarii, dupa cum sublinia recent premierul Calin Popescu-Tariceanu
Preluarea uzinei Daewoo de catre Ford va crea in zona Olteniei un efect similar celui produs de Renault la Mioveni, care a adus cu el o parte din furnizorii traditionali.