Organizatorul concertului Rolling Stones, compania Events, a anuntat ca regreta incidentele legate de distribuirea ineficienta a bauturilor alcoolice si racoritoare la concertul Rolling Stones si isi cere scuze prin intermediul unui comunicat de presa spectatorilor prezenti pe 17 iulie pe stadionul Lia Manoliu.
Events da vina pe companiile alese sa vanda lichide, carora le-ar fi fost puse la dispozitie toate informatiile legate de durata evenimentului si numarul de persoane ce urmau sa ia parte la concertul Rolling Stones.
“Deoarece Events nu are in obiectul de activitate comercializarea bauturilor alcoolice si racoritoare, compania a acordat prin contract acest drept mai multor firme de profil, carora le-a furnizat informatiile pentru calcularea necesarului corect de bauturi: numarul de persoane asteptate la concert (60 000) si durata evenimentului, incluzand intervalul de la deschiderea portilor pentru
permiterea accesului pe stadion pana la iesirea tuturor din stadion”, se arata in comunicatul de presa al Events.
Compania pune numarul mic de puncte de vanzare a bauturilor racoritoare pe seama “unor considerente de ordin logistic”, respectiv necesitatea pastrarii cailor de acces pentru situatiile de urgenta, precum si asigurarea vizibilitatii scenei pentru toti spectatorii.
Concertul senzational al britanicilor de la Rolling Stones a fost umbrit de organizarea sub asteptari a evenimentului. Principala nemultumire a publicului a fost imposibilitatea cumpararii de bauturi din cauza numarului mic de puncte de vanzare. Mai mult, in jurul orei 19, cateva dintre acestea ramasesera fara marfa.
La finalul concertului au fost consemnate aproape 150 de probleme medicale, cauzate in special de deshidratare.
Organizatorul concertului Rolling Stones, compania Events, a anuntat ca regreta incidentele legate de