Promovarea Capitalei Culturale Europene este reanimată printr-un nou spot special realizat. Denumit MetARTmorfoză, clipul va fi difuzat începând de vineri 20 iulie pe canalele reţelei publice de televiziune şi pe Realitatea TV şi este, în fapt, o continuare a poveştii din spotul anterior, Fabrikultura.
Acelaşi personaj feminin continuă explorarea oraşului Sibiu şi a împrejurimilor, descoperind odată cu privitorul frumuseţea locurilor şi a oamenilor. „MetARTmorfoză vorbeşte despre aspectele vii, de spectacol, ale Sibiului şi transformă personajul spotului Fabrikultura într-un personaj activ pe străzile oraşului (...) din simplu observator în cadrul primului spot, tânăra devine pe parcursul clipului MetARTmorfoze parte integrantă a Sibiului, suportând direct influenţele acestuia. Spotul narează anumite întâmplări care, asemeni unor experienţe iniţiatice, o ajută pe tânără să înţeleagă tot mai mult din spiritul Sibiului”, explică realizatorii.
Din echipa de producţie GAV/Sholtz/Friends Bucureşti a făcut parte şi Liviu Marghidan, directorul de imagine al filmului California Dreamin’, proaspăt premiat la Cannes, aici asigurând regia de imagine.
Campania de promovare estivală mai include două spoturi video – Mărginimea şi Vara veselă – care vor circula viral pe internet şi care păstrează aceeaşi ţinută explicită a peisajului cultural sibian.
Puteţi viziona în premieră în ediţia on-line a ziarului Gândul spoturile Fabrikultura, MetARTmorfoze, Mărginimea şi Vara veselă. (C.M.)
Promovarea Capitalei Culturale Europene este reanimată printr-un nou spot special realizat. Denumit MetARTmorfoză, clipul va fi difuzat începând de vineri 20 iulie pe canalele reţelei publice de televiziune şi pe Realitatea TV şi este, în fapt, o continuare a poveştii din spotul anterior, Fabrikultura.
Acelaşi personaj feminin continuă explorarea oraşului Sibiu şi a î