Un bătrân a murit în tren, în timp ce se întorcea la Lupeni, cel mai probabil din cauza căldurii, iar şinele au atins temperaturi nemaiîntâlnite în Valea Jiului, transportul feroviar devenind un coşmar. Responsabilii CFR spun că nu au soluţii şi că mecanicii şi controlorii primesc apă minerală, iar trenurile întârzie zeci de minute, călătorii ajungând la destinaţii aproape „fierţi“.
Bătrânul de 67 de ani care a murit în noaptea de marţi spre miercuri se întorcea de la un control medical şi, cel mai probabil, decesul său a survenit din cauza temperaturilor ridicate din tren. Ioan Dobrică, şeful staţiei CFR Călători Petroşani, a declarat că la orele prânzului şinele au cel puţin 80 de grade Celsius. „Oamenii sunt nevoiţi să îndure căldura din garniturile de tren şi cred că mecanicii sunt cei mai afectaţi, pentru că în locomotivă temperaturile sunt foarte mari. Noi le dăm atât lor, cât şi controlorilor apă minerală, iar călătorii nu au altă soluţie decât să deschidă geamurile compartimentelor“, a spus Dobrică.
Trenurile care tranzitează Valea Jiului au întârzieri de zeci de minute din cauza caniculei. Totuşi, cea mai mare parte a traficului feroviar, cu excepţia curselor de navetă, se desfăşoară pe timpul serii şi noaptea, dar nici atunci temperaturile nu sunt mai suportabile, iar călătorii şi personalul de pe tren ajung la destinaţie epuizaţi.
Un bătrân a murit în tren, în timp ce se întorcea la Lupeni, cel mai probabil din cauza căldurii, iar şinele au atins temperaturi nemaiîntâlnite în Valea Jiului, transportul feroviar devenind un coşmar. Responsabilii CFR spun că nu au soluţii şi că mecanicii şi controlorii primesc apă minerală, iar trenurile întârzie zeci de minute, călătorii ajungând la destinaţii aproape „fierţi“.
Bătrânul de 67 de ani care a murit în noaptea de marţi spre miercuri se întorcea de la un control medical şi, cel mai probabi