La nivel central, vanzarile companiei au fost cu 7,5% mai mari decat in perioada similara a anului trecut
Piata romaneasca a ramas principalul motor de crestere organica a grupului britanic de telefonie mobila, in Europa Centrala si de Est. Raportul privind rezultatele trimestriale, dat ieri publicitatii, arata ca veniturile Vodafone Romania sunt cu 26,8% mai mari in al doilea trimestru calendaristic al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006. In ultimele 12 luni, numarul de clienti a urcat cu 22,1%, ajungandu-se la un total de 8.223.445.
La jumatatea acestui an, peste jumatate (65,9%) erau utilizatori de cartele preplatite. De asemenea, potrivit aceleiasi surse, venitul mediu lunar pe utilizator a urcat de la 14 dolari in perioada ianuarie-martie la 15,7 dolari in al doilea trimestru, pe fondul avansului de la 27,1 dolari la 31,2 dolari in cazul clientilor cu abonamente si de la 6,1 dolari la 6,6 dolari la cei cu cartele preplatite. "Romania ramane una dintre diviziile cu cea mai buna performanta in cadrul grupului Vodafone", a declarat presedintele filialei din Bucuresti, Liliana Solomon.
Crestere organica de 4% a veniturilor, la nivel mondial
Grupul britanic de telefonie mobila a consemnat venituri totale de 8,3 miliarde lire (17,03 miliarde dolari) in primul trimestru fiscal, in crestere cu 7,5% fata de perioada similara din 2006. Excluzand achizitiile, cresterea organica a veniturilor a fost de 4%, in contextul in care concurenta puternica de pe piata germana si italiana a contrabalansat rezultatele pozitive din Spania si Marea Britanie, a anuntat compania ieri, prin intermediul unui comunicat.
Vodafone, al doilea mare furnizor de servicii de telefonie mobila, la nivel mondial, dupa China Mobile, a adaugat 9,1 milioane de noi clienti in perioada martie-iunie, depasind estimarile celor mai multi