Traim intr-o perioada in care oricine - de la marci de masini la creatori de moda si pana la Paris Hilton - simte nevoia sa-si cimenteze brandul prin asocierea cu simbolul suprem al statutului social - ceasurile. Si daca Maserati s-a asociat cu Audemars P
E drept ca, de-a lungul anilor, au mai existat ceasuri Ferrari, realizate cand de Girard-Perregaux, cand de Cartier, in editii mai mult sau mai putin limitate. Dar, pentru o masina al carei motor suna exact ca un italian surescitat, era foarte evident ca cea mai buna varianta era o manufactura la fel de pur italiana, pentru a captura spiritul latin si pentru ca si ceasurile sa semene cat mai bine cu bolidul, si la forma, si la performanta. Asa a rezultat parteneriatul cu Panerai.
Incepand cu aceasta luna, colectia Ferrari este disponibila si la Bucuresti, in magazinele Helvetansa, unde au trecut linia de sosire ambele segmente ale liniei: Scuderia si Granturismo.
Toate ceasurile poarta marca Ferrari, iar pe capac este imprimat numele creatorului - "Enginereed by Officine Panerai".
Gama Scuderia expune scutul si calutul cabrat, emblema marcii Ferrari inca din 1932, cand a fost adoptata de Enzo Ferrari ca un omagiu inchinat lui Francesco Baracca, erou al aviatiei italiene in primul razboi mondial. In buna traditie supradimensionata a Panerai, majoritatea carcaselor au un diametru de 45 mm (exista si varianta de 40 de milimetri ca o concesie la adresa doamnelor).
Cadranul negru ofera un contrast exuberant cu scutul galben, si, fiind vorba de italieni obsedati de detalii, interiorul curelei din piele este si el galben. Toate ceasurile sunt din otel.
In ceea ce priveste Granturismo, colectia mizeaza pe combinatia dintre negru si rosu (evident o referinta la culoarea emblematica Ferrari) si, din nou, interiorul curelei este din piele rosie ca focul.
Cadranul e negr