Odata cu lansarea pe piata Europeana a noului model CX7, un SUV sportiv, cei de la Mazda si-au propus sa cucereasca piata SUV-urilor din Europa.
CX7 are un caracter sportiv in ceea ce priveste designul exterior. Grila fata impreuna cu admisia de aer sunt mari, parbrizul este inclinat la 66 de grade (exact ca la masinile sportive) ii ofera aceasta imagine de vehicul sportiv cu muschi de SUV. Linia sportiva continua cu acoperisul, spatele masiv, jantele de 18'' din aliaj usor echipate cu cauciucuri de 235/60 R18 si evacuarea dubla cu ornamente cromate. In tim ce, in spoilerul spate si fata gasim montate deflectoare de aer ce fac ca acesta sa curga mai usor pe sub caroserie.
In interiorul modelului CX7 de la Mazda gasim o mixtura intre sportivitate, confort si spatiul mare specific SUV-urilor. Scaunele au design special, ce ofera o buna pozitie atat la condus soferului cat si calma pasagerilor. Pozitia soferului este ergonomica, cu vizibilitate mare avand la dispozitie o consola mare pe care se gasesc cele mai importante comenzi si date furnizate de automobil in timp real.
Cutia de viteze este cu sase rapoarte si se alatura motorului de 2300 cmc DISI (turbo pe benzina, valabil doar pentru Europa). Scaunele, volanul si schimbatorul de piele sunt imbracate in piele, la orice versiune a modelului CX7.
Sub capota modelului CX7 gasim performantul motor MZR de 2300 cmc cu injectie directa, turbo cu intercooler ce functioneaza cu benzina (ce este folosit si pe alte modele Mazda: Mazda 6 MPS si Mazda 3 MPS). Acesta produce 260 CP la 5500 rpm iar cuplul maxim este de 380 N/m la doar 3000 rpm. Timpul de acceleratie de la 0 la 100 km/h este de 8.0 secunde iar viteza maxima este de 210 km/h cu toate ca vitezometrul este gradat pana la 240 km/h.
Mazda CX7 este unul