Presedintele Romaniei apreciaza ca serviciile de pe litoral sunt de proasta calitate. Afirmatiile au fost lansate in cadrul intalnirii cu reprezentantii organizatiei de studenti a PD. Basescu a afirmat ca una dintre cheile serviciilor de calitate este specializarea personalului, iar cea de-a doua, mentalitatea patronilor. "Pana cand nu se vor gasi solutii, plecand de la ospatarul care iti vine la masa, problema nu se va rezolva. (...) La hoteluri de patru stele, personalul este necorespunzator", a spus Traian Basescu. Presedintele a subliniat ca patronii din industria hoteliera trebuie sa invete sa investeasca nu doar in modernizarea hotelurilor, ci si in pregatirea personalului, "altfel isi bat joc de banii lor". Traian Basescu a afirmat ca, daca patronii vor continua sa angajeze ospatari care si-au luat certificatele "pe bani", litoralul romanesc risca sa se transforme dintr-unul care primeste oaspeti din mai pana in octombrie, intr-unul de week-end. Scris de: {autor}Cristina RACOARE{/autor} Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Presedintele Romaniei apreciaza ca serviciile de pe litoral sunt de proasta calitate. Afirmatiile au fost lansate in cadrul intalnirii cu reprezentantii organizatiei de studenti a PD. Basescu a afirmat ca una dintre cheile serviciilor de calitate este specializarea personalului, iar cea de-a doua, mentalitatea patronilor. "Pana cand nu se vor gasi solutii, plecand de la ospatarul care iti vine la masa, problema nu se va rezolva. (...) La hoteluri de patru stele, personalul este necorespunzator", a spus Traian Basescu. Presedintele a subliniat ca patronii din industria hoteliera tr