Angajatii service-ului au montat o instalatie GPL care nu era compatibila cu motorul Cererea de chemare in judecata a fost depusa la data de 13 februarie 2006, iar in cuprinsul acesteia reclamantul arata ca SC Reno Franci, prin atelierul autoservice din bulevardul Mamaia, a montat instalatia in data de 4 noiembrie 2004. Aceasta costase 23 milioane de lei vechi si avea garantie 18 luni, care ar fi trebuit sa fie valabila pana la data de 4 iulie 2006. "In prima zi dupa montaj - se arata in cererea de chemare in judecata - a avut loc o explozie la motor, explozie care a distrus mai multe piese, printre care filtrul de aer, clapeta de aer, iar pompa de benzina s-a ars". Reclamantul arata, in continuare, ca a facut comanda pentru piesele distruse, a asteptat doua saptamani ca acestea sa soseasca, dupa care a mers la autoservice-ul Reno Franci. Piesele au fost inlocuite, iar barbatul s-a urcat la volan si a plecat. Nu a apucat insa sa parcurga decat 200-300 de metri si iar s-a produs o explozie. Motiv pentru care a fost nevoit sa-si faca din nou programare. "De atunci, am fost la service de 28 de ori, ceea ce presupunea de fiecare data, pe banii mei, parcurgerea drumului Mangalia - Constanta si inapoi. De fiecare data dupa ce o reparau, mergeam cateva sute de metri, motorul exploda din nou, autoturismul neputand functiona pe GPL", precizeaza Vasile Viceaga. Reclamantul sustine ca i s-au cerut bani pentru reparatii Barbatul acuza, in continuare, ca interventiile efectuate nu au fost mentionate in cartea de garantie si ca, de fiecare data, i se cereau bani, desi instalatia era in garantie. "Pe data de 10 iunie 2006, am refuzat sa le mai dau bani, fapt pentru care mi-au sechestrat autoturismul si documentele. Am anuntat politia, dar mi s-a sugerat sa-i dau in judecata. Neavand incotro, am acceptat sa platesc, dar am cerut factura, care a fost eliberata cu numarul 1319