Păstrănd caracteristicile principale ale mărcii, Mazda 6 beneficiază de motoare excelente in toate versiunile. Sprintenă deopotrivă pe benzină şi motorină, "japoneza" se conduce cu uşurinţă, dovedindu-se ideală in regim de autostradă.
Păstrănd caracteristicile principale ale mărcii, Mazda 6 beneficiază de motoare excelente in toate versiunile. Sprintenă deopotrivă pe benzină şi motorină, "japoneza" se conduce cu uşurinţă, dovedindu-se ideală in regim de autostradă.
Cănd te găndeşti la Mazda, prima chestie care iţi vine in minte este că marca japoneză excelează, cel puţin in ultimii 20 de ani, prin vioiciunea motoarelor care ii echipează gama de autoturisme. Mazda 6 nu putea face excepţie. Testată prin intermediul Arian Motors, maşina nu a inşelat aşteptările, dovedindu-se o alternativă viabilă pentru drumurile şi condiţiile de trafic din Romănia.
ŢINUTĂ. Incepănd cu ceea ce a fost cel mai impresionant, trebuie vorbit in primul rănd de ţinuta maşinii. Declarată drept o limuzină cu accente sport, Mazda 6 are o ţinută de drum aproape ireproşabilă, beneficiind de o stabilitate rar intălnită. Indiferent dacă rulezi cu 80 sau cu 180 de kilometri pe oră, maşina se comportă admirabil, stănd pe şosea la fel de bine in ambele situaţii.
MOTORIZĂRI. Versiunea incercată a fost CD120 TE, dotată cu un motor turbodiesel Common Rail de 2.0 l, 120 CP şi transmisie manuală in şase trepte. Tehnologia folosită la realizarea motorului lasă foarte mic spaţiul diferenţei dintre acesta şi un altul pe benzină folosit la aceeaşi maşină, excepţie făcănd, desigur, Mazda 6 MPS, al cărei propulsor de 2.3 l cu injecţie directă, dezvoltă nu mai puţin de 260 CP, cu un cuplu de 380 Nm şi doar 6,6 secunde pănă la atingerea barierei de 100 km/h. Revenind la modelul testat, motorul acestuia s-a dovedit la inălţime atăt in oraş, căt şi e