Stefan cel Mare. pustiitFoto: HotNews.ro
Cod Rosu. Bitum fierbinte. Strazi in reparatii. Praf si excavatoare. Sunt elementele infernului bucurestean. Pe majoritatea strazilor-santier din Bucuresti nu s-a lucrat luni.
Dar oare ce prefera oraseanul? Sa vada drumarii la munca pentru ca astfel vor scapa mai repede de traficul sufocant intalnit pe majoritatea soselelor importante? Sau santiere pustii din motive caniculare?
Poate ca cel mai cumplit cosmar al soferului de Capitala este un drum in inima Colentinei.
Colentina parasitaFoto: HotNews.ro
Pe o distanta de cativa kilometri, drumul este sugrumat de lucrarile de reabilitare. Dar si trotuarele sunt sparte si parca abandonate asa de firmele contractante.
La jumatatea lunii iunie, Primaria sectorului doi a amendat firmele care trebuia sa execute lucrarile, pentru intarzierea termenelor. 31 iulie este ziua in care primul tronson al lucrarilor, Obor-Doamna Ghica, trebuie finalizat.
In acest moment, cu doar sapte zile inainte de termen, pe mijlocul drumului zac mormane de
sine de tramvai, iar trotuarele sunt in continuare sparte.
La blocFoto: HotNews.ro
In jurul orei 11 pe santier nu se afla nici un muncitor. Asadar, ce prefera oare soferul bucurestean: muncitori feriti de canicula sau trezirea din traficul de cosmar?
Unul din taximetristii din zona intersectiei Mihai Bravu cu Calea Mosilor are un raspuns fulger.
“Sa munceasca. Asta trebuie sa faca. Decat sa sufere la semafoare cateva zeci de mii de oameni zilnic mai bine se mobilizeaza si termina mai repede. Sa lucreze in ture mai scurte, poate ar fi o solutie”, spune taximetristul cu gatul infasurat in traditionalul prosop.
Intreaga lucrare de reabilitare a Colentinei trebuie finalizata in iulie 2008.
Pe Mosilor - o alta zona cu probleme, lucr