La inceputul anului 2009, BMW va lansa modelul X6, care va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt.
Construit pe platforma tehnica a lui X5 si mergand pe aceeasi idee pe care Mercedes a avut-o in cazul E-Klasse/CLS, X6 va fi construit la uzina din Spartanburg, SUA, intr-o cadenta de aproximativ 40.000 de unitati pe an.
Aceeasi forma incantatoare la exterior nu permite amplasarea celui de-al treilea rand de scaune, ca in cazul X5, X6 fiind o masina construita pentru maxim 4 persoane.
Printre motoarele disponibile pentru X6 este un 3.0 litri de aproximativ 300 de CP sau un 4.7 litri de peste 350 CP. In mod cert, BMW va adauga si o serie de motorizari diesel pentru X6, mai ales pentru piata din Europa.
BMW X6 va ajunge pe piata in 2009 si va fi urmat de o intreaga familie de masini care-i seamana. Proiectarea si constructia coupe-ului nu a durat foarte mult pentru ca inginerii de la BMW au adaptat o serie de elemente de la X5, sasiul fiind una dintre ele.
In productia de serie, X6 va intra spre sfarsitul lui 2008 si va fi construit in America. X6 va costa cu aproximativ 10 mii de euro mai mult, in varianta de baza, decat puternicul X5.
La inceputul anului 2009, BMW va lansa modelul X6, care va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt.
Construit pe platforma tehnica a lui X5 si mergand pe aceeasi idee pe care Mercedes a avut-o in cazul E-Klasse/CLS, X6 va fi construit la uzina din Spartanburg, SUA, intr-o cadenta de aproximativ 40.000 de unitati pe an.
Aceeasi forma incantatoare la exterior nu permite amplasarea celui de-al treilea rand de scaune, ca in cazul X5, X6 fiind o masina construita pentru maxim 4 persoane.
Printre motoarele dispon